Tuesday, November 22, 2011

Plekke armastav laudlina

Eile vaatasin "Ringvaadet", kus tekstiilidisainer Kärt Ojavee näitas plekkidest mustreid moodustavat pluusi. Päris hea idee.

Mulle aga tuli  meelde, et olen midagi taolist juba näinud. Nimelt laudlina kujul ja see idee meeldib mulle veel rohkem, suurel pidulaual valgele laudlinale tuleb neid veini- ja morsiplekke ilmselt tõenäolisemalt ka.

Disain siis Kristine Bjaadal.
Algselt on laudlinal hoopis valged lilled aga vedelikuga kokku puutudes tuleb välja liblika muster.
Ma kujutan ette, et see üllatus piinlikustunde asemel, kui midagi ümber läheb, võib päris huvitav olla:)
pildid illusion

1 comment:

  1. Vaimustav!!! Naljakas - mina, Ringvaate fänn, magan maha väga põneva saate! Ainukese vist sel aastal :P
    Sul on ülimalt põnev blogi. Unustasin ennast siia pikaks ajaks!

    ReplyDelete