Tuesday, May 10, 2011

Kodu valmis

 Et siis valmis sai tomatite kodu ja kohe eile ja täna kolisid nemad sisse ka. Mõned majanaabrid ka nagu näiteks tšillid ja paprikad.
Need siis üksteisest võimalikult kaugel, ehk ühed ühes otsas ja teised teises, aga eks näis kas sellest ka abi on või ei või neid ühes kilemajaski pidada, kui ristandeid ei taha saada.
  Veel naudivad sooja ja kuiva seal ka väikesed mustad sipelgad, kes natuke reageerisid mu äädikadušile, aga ma väga ei panustaks sellele. Mürgitada ei tahaks-proovin homme veel kaneeli ja punast pipart pudistada kilemaja äärtesse. Kuulu järgi ei pidanud need kaks asja neile meeldima. Ja siis vaatab, mis edasi saab.

Eile nägin meie kandi esimesi pääsukesi. Kaks räästapääsuksest. Loodan, et meie räästas ka ikka pesitsevad see aasta. Isegi üks räästapääsukese pesa on veel eelmisest aastast alles. Ja loodan ikka suitsupääsukesi ka näha.
Ühe tavalistest pesakastidest on hõivanud puukoristajate paar, eelmine aasta olid seal samas kärbsenäpid, aga see aasta pole neid üldse näinud.

Ilm on ka olnud üsna suvine viimased päevad. Esimene soe laupäev sai käidud autojuhtide lõppkoolitusel ehk siis libedasõidus. Terve päev kohe kestis. Teooria oli küll selline ammu teada-tuntud asjade nämmutamine, hirmutamiseks mõned rõvedamad videod jne. Linnasõit oli küll üsna veider, sõitsin 50 minutit mööda linna ringi, ainuke mis targemaks sain oli see, kus parasjagu teetöid tehakse. Ja ma võin öelda, etkui mulle enne ainult tundus et terve linn on üles kaevatud siis nüüd ütlen, et Pärnus ei ole hetkel sellist kohta, kus mõni osa teest ei oleks lahti kaevatud. Praktiline osa oli küll lahe, sai libeda raja peal piruette teha ja asfaldi peal kumme kulutada. Oli kindlasti asja ette. Ja nüüd veel lubade vahetus ja polegi vahtralehte enam vaja.

Tundub, et päike on see aasta tõesti kuri või oli see osooni auk just täna minu pea kohal, aga sain täna tõesti palju päikest ühe päeva kohta ja ma isegi ei päevitanud ekstra, vaid lihtsalt nii mööda minnes. Täitsa kohe  imelik on mõelda, et alles kuu aega tagasi läks jõe pealt jää ja nüüd on sellised ilmad, et lippan bikiinides mööda õue ja olen pruun ka veel:)


Üks lippab ka siin aeg-ajalt koos minuga.:)

No comments:

Post a Comment