Friday, February 04, 2011

Aiakroonika 2011 - petuunia

Petuunia seemned olid siis üks kahest lillesordist, mis ma seemneriiulist haarasin(teine oli viiiist kipslill) ja need jäävad ka ainukesteks, kuna  ruumi ei ole ja ei ole ma ka teab mis lillehuviline, kuigi lilled mulle meeldivad aga tulemust nagu ei ole see, mis köögivilja puhul - tahaks ju ikka käegakatsutavat tulemust, söödav tulemus on ju ideaalne stiimul:) Aga see selleks panen siis siia kirja, mis sellest petuuniakesest leidsin, et saaks kohe kohe need seemned ka mulda toppida. Ja kellel häid soovitusi ja praktilisi nõuandeid siis kuulan heameelega, kuna ma arvan et nende seemnetega saab mul kõige raskem olema.


PETUUNIA
(seemned - maximast ja Dalema petuunia segu - petunia nana compacta)
 Minu seemnepakk soovitab siis külv teha veebruaris ja hoida 22 kraadises soojas ja umbes maikuus õue viia.
Soovib päiksepaistet ja tihedat väetamist.

lingid
http://seemnemaailm.ee/index.php?GID=10877

Täiendamisel....

No comments:

Post a Comment