Friday, February 04, 2011

Iseendale

Ines laulab küll mulle hetkel, et "kõik mis sa teed teed iseendale", aga siiski siiski, endale olen ma ikka võrdlemisi vähe asju kudunud ja enamus neist ootavad paarilise valmimist või on lihtsalt pooleli jäänud ja ootavad ka midagi, ei teagi veel mida :)
Aga vot selle alpaca lõnga ma ostsin ükskord Tallinnast ja siis ma tahtsin sellest laste vesti teha, aga see haigla kuhu ma tol hetkel nädalaks suundusin, ei pakkunud mulle internetti, siis harutasin selle hiljem kodus ikkagi lahti, kuna see vest oleks ikka väga veider olnud. Järgmiseks katsetasin siis boolerot omale, aga noo ütleme nii et lõnga jäi väheks ja Pärnus seda samust lõnga ei olnud ja tellida ka ei viitsinud ja siis kaks korda harutamist ja voilaaa,  saingi mütsi endale, tutiga ja puha. Ühesõnaga supermõnus lõng,ei juhtunud selle harutamisega ka temaga midagi hullu ja oli ta üsna vormis veel kui mütsi kudusin, vot seda tahtsingi tegelikult kogu selle pika jutu peale öelda.

No comments:

Post a Comment