Friday, February 04, 2011

Harjutusi, alga!

Nüüd siis algab mu katseaiandus. Kuna suure vaimustuse saatel on mul juba umbes kümme pakki seemneid ja igasugu muud kraami Bauhofist, siis nüüd peaks algama ettevalmistused.
Kuna aiapidamisest ei tea ma mitte midagi peale selle, et ilmselt tuleb seeme panna mulla alla, mis muidugi esimise hooga ei pruugi ka mitte nii olla, siis alustasin tudeerimist internetiavarustes. Tänase päevaga jõudsin siis nii kaugele, et suur vaimustus kasvab veel suuremaks ja kui ma tahaksin kõik maha panna, mis ma siit leidsin siis tuleks ilmselt esiteks minna kinnisvaraportaali ja soetada suurem põllulapp ja teiseks palgata aednikearmee. Aga et seda ma ei tee siis ilmselt tuleb mul hoolikalt planeerida, mida ja mitu taime tuleb ja siis arvestada välja kui palju peenramaad ja kui suur tuleb kasvuhoone. Taimi üritan mõned ise ka kasvatada aga ütleme nii, et Türi lillelaat vist tuleb ka igaksjuhuks kalendrisse kirja panna.
Nii et ilmselt hakkan oma aia kroonikat ka siin pidama, et ehk järgmine aasta siis juba gramm targem olla.

 Pildid siis aasta 2010 aianduskatsed - üleval pisi-pisikesed spinatid, kellest arvasin et istutamisele järgnenud vihm nad lömastas aga,  mis hiljem üritasid vallutada ka porrudele kasvamiseks mõeldud ala, aga spinatit on mul sügavkülmas veel paar kuubikut isegi. Ja all siis basiilikud, kes on just oma esimesed pärislehed külge saanud - nendega siis selline lugu, et jätsin liiga palju neid sinna potti ja nad väga ei tahnud kasvada, aga sai neid söödud küll, järelikult oli piisavalt. See aasta tahaks pestot teha....:)

No comments:

Post a Comment