Friday, April 01, 2011

Eelmised kevaded

Mai 2009
Mai 2009

Mai 2009
29. Aprill 2009




6. Mai 2009
Mai 2009
Mai 2009
Mai 2009
Mai 2009
Kuna mul on sünnipäev üsna aprilli alguses, siis selle järgi on ka hea erinevaid kevadeid meelde jätta.
Kolm eelmist aastat olen saanud ikka üsna mõnusalt ennast tunda ilma suhtes ning eelmine aasta sain lausa kohvitassiga hommikul rahulikult õue jalutada ainult hommikumantel peal. See aasta aga ma sügavalt kahtlen selles, et nii soojaks äkki läheb ja see lumi müstiliselt kiirelt ära sulab.
Aga eks see päris kevad jõuab enamasti ikka maikuus kohale ja see on ilmselt mu lemmikkuu. Ootan juba nii nii väga sedapäris kevadet - pikka päeva, lilli ja liblikaid, sumisevaid mesilasi, vulisevat oja ja linde laulmas hommikul vara.... Kuna ma ei ole üldse talve inimene ja see talv on kuidagi hirmus pikaks veninud siis tuleb juba deprekas peale kui see kevad nüüd kohe kohe ei tule.  Kaks päeva tagasi sadas lund, laia lund ikka oma 5cm kindlasti, õnneks sulas ära järgmisel päeval see juurde sadanud lumi aga samas hanged on ikka vööni hoovipeal. Eks jääme siis lootma sellele soojal mis nüüd lubatakse.  Täna oli juba rõõmustav, kuna oli pilves, aga temperatuur püsis ikka ilusti 5 kraadi ja ikka sulab see lumi sedasi:)
Pildid aastast 2009 ja sellest päris kevadest, mida ma ootan ja vaatan eelmistel aastatel tehtud piltidelt juba igapäev. Millegipärast eelmine aasta pole eriti pilte teinud kevade tulekust, ehk siis see aasta  ikka teen. 


Ilm siis täna pilves, tuulevaikne ja +5 kraadi terve päev. Ja peale päikseloojangut pole ka miinusesse läinud.
Lumekaardi järgi lund juba eelmise nädala 40cm asemel lausa 50 cm, aga tundub et pigem ikka 40cm.

No comments:

Post a Comment