Saturday, March 19, 2011

Juhuslikud rummikoogid

Mulle kohe hirmsal kombel meeldivad need "kartuli koogid" ehk siis rummikoogid.
Ise ma siiani ei ole julgenud mõeldagi nende ise tegemise peale. Aga nagu ikka paljud asjad mängivad ennast ise kätte - ükskord juhuslikult olid Maxima poes järjekorrad nii nii nii pikad ja juhuslikult ulatus minu "saba" just sinnamaani, kus oli riiul igasugu essentsidega ja juhuslikult oli just rummiessentsil suur kollane hinnasilt, mille peale juhuslikult mu pilk sattus ja täitsa ilma mõtlemata see ka minu korvi sattus. Noh nii igaksjuhuks:)
No ja eile jälle juhuslikult mul tuli see meelde ja vajalik retsept leitud ja vajalikud ostujuhised edastatud tuli ainult oodata. Ootamise vahepeal aga juhuslikult vaatasin kappi, kus juhtus olema kaks pakki shokolaadikeeksipulbrit ja need kulusid marjaks ära küll...:) Hommikul oli päris kena maiustada.

Tegin siis sellise enda laiskusastmele mugandatud "kartuli koogi" retsepti, mis sisaldas järgmisi aineid:

2 pakki Vändra Leiva keeksipulbrit
(sobib ilmselt ükskõik milline pulbrist tehtud keeks, või ise tehtud keeks või mõni valmis biskviittaignast koogipõhi jne..)

See tuli segada võiga ja vahustada.
Küpsetasin, mitte keeksivormis, aga lihtsalt nõnda nagu teeksin koogipõhja, ehk siis lihtsalt valasin küpsetusplaadile laiali. Tainas oli piisavalt vedel, et valgus ise vastavalt nii laiali kui soovis.
Eriti ei kerkind nõnda, aga see ei mänginud erilist rolli.

Kuna mul "ei olnud aega" oodata nii kaua, et see oleks ära jahtunud :), siis pudistasin selle põhja kohe kaussi pudiks ja selle käigus jahtus piisavalt, et sinna hulka segada hapukoor ja sulatatud või ja veel tsipake kakaod(kuna minu keeksisegu juhtus olema juba kakaoga) ning rummiessentsi (see oli selline pisike pudel ja sellest poole valasin ära, aga eks igal pudelil kirjas mis ja kui palju) ja sortsu metaxat(maksimum üks supilusikatäis) panin ka, et vängem oleks. Ja suhkrut lisasin ka, kuna tundus kuidagi vähe magus.

Sulatatud võid  ja hapukoort panin nii palju, et taigen oleks vormitav, võid panin rohkem ja hapukoort ainult veidikene.

Ja see retsept toimis ideaalselt. Ainult rohkem oleks võinud olla. Ja vahukoort mul ka ei olnud, et ilusaid tutsakaid peale teha ja võikreemi või muu sellise valmistamine mu laiskusega ka eriti tol hetkel kokku ei läinud:)

No comments:

Post a Comment